Referent zákaznického servisu - oddělení Retail

Odpovědět e-mailem

Hledáme posilu do jednoho z našich obchodních týmů, který se zabývá téměř výlučně retailovými klienty, jakými je např. Škoda Auto nebo některý z jiných klientů provozující showroomy, autosalóny, obchody a podobně.

Práce koordinátora zahrnuje zejména administrativní činnosti, nicméně v tomto oddělení se neobejdete bez dobré znalosti angličtiny. Další jazyk je samozřejmě také vítán.

Jde o týmovou pozici, ve které budete podporovat celý zbytek týmu. Budete mít možnost uplatnit své předchozí zkušenosti a zároveň se naučit novým věcem.

Co ještě budete dělat?

Tým se v mnoha věcech spoléhá na koordinátory, kteří vědí, v jaké fázi jednotlivé projekty jsou a starají se o to, aby byli v obraze všichni členové týmu. Stejně tak komunikují napříč společností s dalšími odděleními, která se na projektu podílí. Například s konstrukcí a s výrobou.

Do tohoto týmu hledáme někoho, kdo se nebojí kalkulací a cenových nabídek nebo interních systémů. Každé zakázce předchází nabídka, která je plná čísel a vše musí být velmi pečlivě zaznamenáno v interním systému.

Vyrábíme nábytek, který je někdy vybraný z katalogů a jindy zase uzpůsobený na míru klientovi. Proto nám v práci pomáhá technické myšlení.

V naší práci se občas také něco pokazí a musíme řešit reklamaci. Proto je důležité znát celý proces jednotlivých zakázek a být schopni se nejen postarat o řešení, ale také po celou dobu komunikovat s klientem.

K tomu všemu vám pomůže perfektní znalost našich produktů, znalost naší výroby a spousta dalších informací.

Co byste měli umět:

  • vítáme kolegy s ukončeným SŠ/ SOŠ, ideálně VŠ
  • obor není určen
  • praxi v oboru alespoň 1 rok
  • pro komunikaci se zahraničními klienty je velmi důležitá dobrá znalost anglického jazyka
  • měli byste znát běžně užívané programy MS Office (zejména Excel)
  • měli byste mít spoustu dalších vlastností a dovedností, jakými jsou spolehlivost, pečlivost a systematičnost, samostatnost, loajalita a smysl pro zodpovědnost
  • velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti jsou pro nás velmi důležité vzhledem ke každodenní komunikaci s jinými odděleními, a našimi klienty a partnery

Co nabízíme my vám:

  • perspektivní práci ve stabilní společnosti
  • možnost profesního růstu
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí. Pracujeme přímo v showroomu, kde jsme obklopeni samými krásnými a inspirativními věcmi.
  • motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, firemní akce)

Jak nás můžete kontaktovat?

Můžete použít odpovědní formulář a nebo ještě lépe, napsat rovnou na moji emailovou adresu.

Monika Fiedlerová, emailová adresa: fiedlerova@ahrend.cz

Budeme se těšit na vaše odpovědi.

 

Odpovědět e-mailem