Referent zákaznického servisu - oddělení Retail
Hledáme posilu do jednoho z našich obchodních týmů, který se zabývá téměř výlučně retailovými klienty, jakými je např. Škoda Auto nebo některý z jiných klientů provozující showroomy, autosalóny, obchody a podobně.
Práce koordinátora zahrnuje zejména administrativní činnosti, nicméně v tomto oddělení se neobejdete bez dobré znalosti angličtiny. Další jazyk je samozřejmě také vítán.
Jde o týmovou pozici, ve které budete podporovat celý zbytek týmu. Budete mít možnost uplatnit své předchozí zkušenosti a zároveň se naučit novým věcem.
Co ještě budete dělat?
Tým se v mnoha věcech spoléhá na koordinátory, kteří vědí, v jaké fázi jednotlivé projekty jsou a starají se o to, aby byli v obraze všichni členové týmu. Stejně tak komunikují napříč společností s dalšími odděleními, která se na projektu podílí. Například s konstrukcí a s výrobou.
Do tohoto týmu hledáme někoho, kdo se nebojí kalkulací a cenových nabídek nebo interních systémů. Každé zakázce předchází nabídka, která je plná čísel a vše musí být velmi pečlivě zaznamenáno v interním systému.
Vyrábíme nábytek, který je někdy vybraný z katalogů a jindy zase uzpůsobený na míru klientovi. Proto nám v práci pomáhá technické myšlení.
V naší práci se občas také něco pokazí a musíme řešit reklamaci. Proto je důležité znát celý proces jednotlivých zakázek a být schopni se nejen postarat o řešení, ale také po celou dobu komunikovat s klientem.
K tomu všemu vám pomůže perfektní znalost našich produktů, znalost naší výroby a spousta dalších informací.
Co byste měli umět:
- vítáme kolegy s ukončeným SŠ/ SOŠ, ideálně VŠ
- obor není určen
- praxi v oboru alespoň 1 rok
- pro komunikaci se zahraničními klienty je velmi důležitá dobrá znalost anglického jazyka
- měli byste znát běžně užívané programy MS Office (zejména Excel)
- měli byste mít spoustu dalších vlastností a dovedností, jakými jsou spolehlivost, pečlivost a systematičnost, samostatnost, loajalita a smysl pro zodpovědnost
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti jsou pro nás velmi důležité vzhledem ke každodenní komunikaci s jinými odděleními, a našimi klienty a partnery
Co nabízíme my vám:
- perspektivní práci ve stabilní společnosti
- možnost profesního růstu
- přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí. Pracujeme přímo v showroomu, kde jsme obklopeni samými krásnými a inspirativními věcmi.
- motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, firemní akce)
Jak nás můžete kontaktovat?
Můžete použít odpovědní formulář a nebo ještě lépe, napsat rovnou na moji emailovou adresu.
Monika Fiedlerová, emailová adresa: fiedlerova@ahrend.cz
Budeme se těšit na vaše odpovědi.