Projektový manažer Key Accounts
Pozice Projektového manažera je podřízená vedoucímu Oddělení mezinárodních klíčových zákazníků (KA).
Pracovní činnosti
- připravuje podklady v excelu pro obchodníka KA v návaznosti na technické požadavky konkrétního výběrového řízení
- navrhuje technická řešení na základě požadavků klientů ve spolupráci s KA obchodníkem, technologem, případně PM oddělení Retail
- komunikuje s dodavateli třetích stran (výrobky/materiály) a dohlíží na kvalitu dodávek, případě upravuje s dodavateli technické parametry
- dohlíží na technické řešení produktů v portfoliu svěřených klíčových zákazníků
- při vývoji a změnách v daném portfoliu klienta konzultuje možnosti řešení s klientem a obchodníkem KA
- připravuje v IS Axis projektové položky a jejich parametry tak, aby byly v souladu s obecným systémovým řešením
- zajišťuje přípravu a organizaci vzorování produktů u klienta v rámci výběrových řízení, případně v rámci vývoje portfolia
- konzultuje technická řešení se členy týmu a pomáhá řešit nesrovnalosti ve specifikacích produktů v návaznosti na ostatní oddělení ve společnosti
- připravuje a pomáhá organizovat technická školení pro kolegy v zahraničních pobočkách pro detailní porozumění jednotlivých produktů. V případě dotazů je technickým poradcem při realizacích projektů KA zákazníků
- účastní se realizací prioritních projektů k zajištění bezproblémového předání. Zkušenosti s realizace následně aplikuje při další optimalizaci procesu.
- spolupracuje s technickým úsekem společnosti a se zahraničními pobočkami při vyjasňování konstrukce a zadání atypických položek pro výrobky
- účastní se kontrol a auditů na realizovaných zakázkách v ČR a v zahraničí, dohlíží na nápravu nedostatků a zajišťuje zpětnou vazbu týmu
Odpovědnost
- za podrobnou technickou správnost produktů jednotlivých zákazníků
- za předání informací o technických změnách
- za správnost zadání atypických výrobků
- za produktovou řadu
- za řádné dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce
- za plnění stanovených cílů a dodržování dokumentů interní legislativy Integrovaného systému řízení (zejména ISO 9001, ISO 18000, ISO 14000, C-o-C) na svém úseku
Požadujeme
- požadované vzdělání: minimálně SŠ/ SOŠ, ideálně VŠ
- obor: technického směru
- praxe v oboru (roky): 3
- znalost AJ na komunikativní úrovni
- práce s PC (Windows, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Word)
- komunikační schopnosti
- organizační schopnosti
- řidičský průkaz skupiny B
- důslednost, samostatnost, spolehlivost
- ochota cestovat
Informace o pozici
Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce
Požadované vzdělání: Min. středoškolské / vysokoškolské
Požadované jazyky: Angličtina (mírně pokročilá)
Kontakt
Veronika Indrová
Email: indrova@ahrend.cz
Telefon: 737 218 623
Monika Fiedlerová
Email: fiedlerova@ahrend.cz
Telefon: 739 624 471
Adresa: U Továren 770/1b, 102 00 Praha 10 - Hostivař