Projektový manažer Key Accounts

Odpovědět e-mailem

Pozice Projektového manažera je podřízená vedoucímu Oddělení mezinárodních klíčových zákazníků (KA).

Pracovní činnosti

  • připravuje podklady v excelu pro obchodníka KA v návaznosti na technické požadavky konkrétního výběrového řízení
  • navrhuje technická řešení na základě požadavků klientů ve spolupráci s KA obchodníkem, technologem, případně PM oddělení Retail
  • komunikuje s dodavateli třetích stran (výrobky/materiály) a dohlíží na kvalitu dodávek, případě upravuje s dodavateli technické parametry
  • dohlíží na technické řešení produktů v portfoliu svěřených klíčových zákazníků
  • při vývoji a změnách v daném portfoliu klienta konzultuje možnosti řešení s klientem a obchodníkem KA
  • připravuje v IS Axis projektové položky a jejich parametry tak, aby byly v souladu s obecným systémovým řešením
  • zajišťuje přípravu a organizaci vzorování produktů u klienta v rámci výběrových řízení, případně v rámci vývoje portfolia
  • konzultuje technická řešení se členy týmu a pomáhá řešit nesrovnalosti ve specifikacích produktů v návaznosti na ostatní oddělení ve společnosti
  • připravuje a pomáhá organizovat technická školení pro kolegy v zahraničních pobočkách pro detailní porozumění jednotlivých produktů. V případě dotazů je technickým poradcem při realizacích projektů KA zákazníků
  • účastní se realizací prioritních projektů k zajištění bezproblémového předání. Zkušenosti s realizace následně aplikuje při další optimalizaci procesu.
  • spolupracuje s technickým úsekem společnosti a se zahraničními pobočkami při vyjasňování konstrukce a zadání atypických položek pro výrobky
  • účastní se kontrol a auditů na realizovaných zakázkách v ČR a v zahraničí, dohlíží na nápravu nedostatků a zajišťuje zpětnou vazbu týmu

Odpovědnost

  • za podrobnou technickou správnost produktů jednotlivých zákazníků
  • za předání informací o technických změnách
  • za správnost zadání atypických výrobků
  • za produktovou řadu
  • za řádné dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce
  • za plnění stanovených cílů a dodržování dokumentů interní legislativy Integrovaného systému řízení (zejména ISO 9001, ISO 18000, ISO 14000, C-o-C) na svém úseku

Požadujeme

  • požadované vzdělání: minimálně SŠ/ SOŠ, ideálně VŠ
  • obor: technického směru
  • praxe v oboru (roky): 3
  • znalost AJ na komunikativní úrovni
  • práce s PC (Windows, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Word)
  • komunikační schopnosti
  • organizační schopnosti
  • řidičský průkaz skupiny B
  • důslednost, samostatnost, spolehlivost
  • ochota cestovat

Informace o pozici

Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Benefity: Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání: Min. středoškolské / vysokoškolské

Požadované jazyky: Angličtina (mírně pokročilá)

Kontakt

Veronika Indrová

Email: indrova@ahrend.cz
Telefon: 737 218 623

Monika Fiedlerová

Email: fiedlerova@ahrend.cz
Telefon: 739 624 471

Adresa: U Továren 770/1b, 102 00 Praha 10 - Hostivař

Odpovědět e-mailem