Obchodně technický manažer - oddělení Retail

Odpovědět e-mailem

Ahrend, a,s. má několik obchodních jednotek, a jedna z nich se věnuje téměř výhradně retailovým klientům, jakými je např. Škoda Auto nebo některý z jiných klientů provozující showroomy, autosalóny, obchody a podobně.

Obchodně technický manažer by měl být člověk s technickým vzděláním a zkušenostmi, a zároveň s obchodním duchem. Na této pozici nejsou vyžadovány akvizice nových klientů, ale spíše udržování vztahů s klienty současnými. Komunikace s klienty se týká zejména realizace probíhajících zakázek, řešení atypických požadavků a všeobecné informace týkající se cenových kalkulací, termínů a podobně.

Obchodně technický manažer rovněž komunikuje napříč naší společností, zejména s oddělením TPV, s nákupem, s výrobou, a také s expedicí.

Nový kolega či kolegyně by měl mít zkušenosti nejen se řízením zakázek, ale také s přípravou kalkulací a cenových nabídek, s přípravou atypických zakázek, a s reklamačním řízením (např. s přípravou zprávy o vadách a nedodělcích).

Je důležité zmínit, že naši retailoví klienty nejsou pouze na území České republiky, ale také v zahraničí. Proto je nutné počítat s určitým počtem zahraničních služebních cest. Neumíme vám říci, jak často a kam budete cestovat, protože vše záleží na klientele a jejich momentálních potřebách.

Co byste měli umět:

  • vítáme kolegy s ukončeným SŠ / VOŠ, ideálně VŠ technického směru
  • s praxí v oboru minimálně 5 let
  • měli byste znát běžně užívané programy MS Office
  • vzhledem ke služebním cestám je vyžadován řidičský průkaz skupiny B
  • pro komunikaci se zahraničními klienty je velmi důležitá dobrá znalost anglického a ideálně také německého jazyka 
  • k vedení projektů musíte být samostatní, odpovědní a mít jak technické, tak obchodní myšlení

Co se u nás budete muset naučit?

  • veškeré informace se udržují v interním systému a jeho znalost je velmi důležitá
  • dále se budete muset zorientovat v našich výrobních procesech a výrobních možnostech.
  • pro práci obchodně technického manažera je rovněž nesmírně důležitá znalost našich produktů a materiálů.

Co Vám nabízíme my?

  • perspektivní práci ve stabilní společnosti
  • možnost profesního růstu
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí. Pracujeme přímo v showroomu, kde jsme obklopeni samými krásnými a inspirativními věcmi.
  • motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, služební vůz, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na stravování v naší kantýně, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, příspěvek na vzdělání, firemní akce)

Jak nás můžete kontaktovat?

Můžete použít odpovědní formulář a nebo ještě lépe, napsat rovnou na moji emailovou adresu.

Monika Fiedlerová, emailová adresa: fiedlerova@ahrend.cz

Budeme se těšit na vaše odpovědi.


 

Odpovědět e-mailem