Obchodně technický manažer - oddělení Retail

Odpovědět e-mailem

Ahrend, a,s. má několik obchodních jednotek, a jedna z nich se věnuje téměř výhradně retailovým klientům, jakými je např. Škoda Auto nebo některý z jiných klientů provozující showroomy, autosalóny, obchody a podobně.

Sales Manager Retail by měl být člověk s obchodním duchem.

Na této pozici nejsou vyžadovány akvizice nových klientů, ale spíše udržování vztahů s klienty současnými. Komunikace s klienty se týká zejména realizace probíhajících zakázek a všeobecné informace týkající se cenových kalkulací, termínů a podobně. Společně s projektovým manažerem hledá řešení atypických požadavků klienta.

Sales Manager Retail rovněž komunikuje napříč naší společností, zejména s oddělením konstrukce, s nákupem, s výrobou, a také s expedicí.

Nový kolega či kolegyně by měl mít zkušenosti s přípravou kalkulací a cenových nabídek, výhodou pak jsou zkušenosti s řízením zakázek.

Je důležité zmínit, že naši retailoví klienti nejsou pouze na území České republiky, ale také v zahraničí. Proto je nutné počítat s určitým počtem zahraničních služebních cest. Neumíme vám říci, jak často a kam budete cestovat, protože vše záleží na klientele a jejich momentálních potřebách.

Co ještě požadujeme od uchazečů?

  • minimálně SŠ / VOŠ, technické zaměření výhodou
  • s praxí v oboru minimálně 2 - 3 roky
  • znalost běžných programů MS Office
  • řidičský průkaz skupiny B
  • znalost německého jazyka na pokročilé úrovni. Znalost angličtiny výhodou, 
  • samostatnost, pečlivost, odpovědnost a obchodní myšlení

Co se u nás budete muset naučit?

  • veškeré informace se udržují v interním systému a jeho znalost je velmi důležitá
  • dále se budete muset zorientovat v našich výrobních procesech a výrobních možnostech
  • pro práci obchodně technického manažera je rovněž nesmírně důležitá znalost našich produktů a materiálů.

Co Vám nabízíme my?

  • potřebné produktové školení včetně seznámení se s výrobním procesem 
  • perspektivní práci ve stabilní mezinárodní společnosti
  • možnost flexibilního řízení pracovního času se zaměřením na výsledek
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí. Pracujeme přímo v showroomu, kde jsme obklopeni samými krásnými a inspirativními věcmi.
  • motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, služební vůz, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na stravování v naší kantýně, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, příspěvek na vzdělání, firemní akce)

Jak nás můžete kontaktovat?

Můžete použít odpovědní formulář a nebo ještě lépe, napsat rovnou na moji emailovou adresu.

Monika Fiedlerová, emailová adresa: fiedlerova@ahrend.cz

Budeme se těšit na vaše odpovědi.


 

Odpovědět e-mailem