Koordinátor zahraničních zakázek

Odpovědět e-mailem

Hlavní náplní práce je obchodní a technická podpora obchodní divize s názvem Retail, jejíž klienti jsou například autosalóny nebo obchodní jednotky v retailových centrech.

Pozice koordinátora je podřízená manažerovi oddělení Retail.

Pracovní činnosti:

  • řešení požadavků BU, příprava cenových kalkulací, zadávání objednávek do výroby, práce v informačním systému, sjednávání termínů expedice zakázek
  • vystavuje objednávky na nákup obchodního zboží u externích dodavatelů
  • kontroluje termíny plnění výroby a expedice zadaných zakázek BU a v případě nesrovnalostí okamžitě řeší vzniklé termínové kolize
  • průběžně kontroluje konstrukční a technologické termíny pro atypové položky
  • spolupracuje s technickým úsekem a pobočkami při vyjasňování konstrukce a zadání atypických položek pro výrobky
  • navštěvuje své klienty a ostatní obchodní partnery cca 4x ročně

Odpovědnost:

  • za zpracování kalkulací a objednávek BU vč. jejich změn
  • za komunikaci se zahraničními BU o stavu termínů výroby zakázek zadaných v sytému
  • za kontrolu kompletnosti a dodržení konečných termínů jednotlivých zakázek před expedicí zakázky
  • za kontrolu vystavených faktur k expedovaným dodávkám na určených zakázkách

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání v technickém oboru 
  • samostatnost a důslednost
  • výborné komunikační dovednosti 
  • praxe v nábytkářském, stavebním či technickém oboru velkou výhodou 
  • administrativní i komunikační schopnosti
  • anglický jazyk na velmi dobré písemné i komunikační úrovni

Nabízíme:

  • perspektivní práci ve stabilní společnosti 
  • možnost profesního růstu 
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí 
  • motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Benefity: Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání: Min. středoškolské / vysokoškolské

Požadované jazyky: Angličtina - na velmi dobré úrovni

Kontakt: 

Veronika Indrová, HR manažerka 

Email: indrova@ahrend.cz / Telefon: 737 218 623

Monika Fiedlerová - recruitment

Email: fiedlerova@ahrend.cz / Telefon: 739 624 471

Adresa: U Továren 770/1b, 102 00 Praha 10 - Hostivař
Odpovědět e-mailem