Koordinátor zahraničních zakázek

Odpovědět e-mailem

Koordinátor zákaznického servisu je velmi důležitým článkem v celém obchodním cyklu našich zahraničních poboček. Zajišťuje podporu nejen v oblasti řešení jejich požadavků, ale je zásadním opěrným bodem v přípravě cenových kalkulací, zadávání objednávek do výroby a dodržování termínů jak ve výrobě, tak v expedici. Koordinátor zákaznického servisu je tedy nezbytnou součástí celého výrobního procesu a následné spokojenosti našich obchodních partnerů. Pomáhá budovat dobré povědomí a reputaci celé společnosti.
 

Pozice koordinátora je podřízená manažerovi zákaznického servisu.
 

Hlavní náplní práce je obchodní a technická podpora zahraničních poboček (BU).

PRACOVNÍ ČINNOSTI:

  • řešení požadavků BU, příprava cenových kalkulací, zadávání objednávek do výroby, práce v informačním systému, sjednávání termínů expedice zakázek
  • vystavuje objednávky na nákup obchodního zboží u externích dodavatelů
  • kontroluje termíny plnění výroby a expedice zadaných zakázek BU a v případě nesrovnalostí okamžitě řeší vzniklé termínové kolize
  • průběžně kontroluje konstrukční a technologické termíny pro atypové položky
  • spolupracuje s technickým úsekem a pobočkami při vyjasňování konstrukce 
    a zadání atypických položek pro výrobky
  • navštěvuje své klienty a ostatní obchodní partnery cca 2x až 4x ročně

ODPOVĚDNOST:

  • za zpracování kalkulací a objednávek BU vč. jejich změn
  • za komunikaci se zahraničními BU o stavu termínů výroby zakázek zadaných 
    v sytému
  • za kontrolu kompletnosti a dodržení konečných termínů jednotlivých zakázek před expedicí zakázky
  • za kontrolu vystavených faktur k expedovaným dodávkám na určených zakázkách

POŽADUJEME:

  • SŠ/VŠ vzdělání v technickém oboru 
  • samostatnost a důslednost
  • výborné komunikační dovednosti 
  • praxe v nábytkářském, stavebním či technickém oboru velkou výhodou 
  • administrativní i komunikační schopnosti
  • anglický jazyk na velmi dobré písemné i komunikační úrovni

NABÍZÍME:

  • perspektivní práci ve stabilní společnosti 
  • možnost profesního růstu 
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí 
  • motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená

5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova, firemní akce)

INFORMACE O POZICI:

Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

KONTAKT:

Monika Fiedlerová

Email: fiedlerova@ahrend.cz

Telefon: 739 624 471

 

Odpovědět e-mailem