Koordinátor zákaznického servisu

Odpovědět e-mailem

Hlavní náplní práce je obchodní a technická podpora zahraničních poboček (BU). Pozice koordinátora je podřízená manažerovi zákaznického servisu

Pracovní činnosti:

  • řešení požadavků BU, příprava cenových kalkulací, zadávání objednávek do výroby, práce v informačním systému, sjednávání termínů expedice zakázek
  • vystavuje objednávky na nákup obchodního zboží u externích dodavatelů
  • kontroluje termíny plnění výroby a expedice zadaných zakázek BU a v případě nesrovnalostí okamžitě řeší vzniklé termínové kolize
  • průběžněc kontroluje konstrukční a technologické termíny pro atypové položky
  • spolupracuje s technickým úsekem a pobočkami při vyjasňování konstrukce a zadání atypických položek pro výrobky
  • cestuje do zahraniční BU cca 2x ročně

Odpovědnost:

  • odpovídá za zpracování kalkulací a objednávek BU vč. jejich změn
  • odpovídá za komunikaci se zahraničními BU o stavu termínů výroby zakázek zadaných v sytému
  • odpovídá za kontrolu kompletnosti a dodržení konečných termínů jednotlivých zakázek před expedicí zakázky
  • odpovídá za kontrolu vystavených faktur k expedovaným dodávkám na určených zakázkách

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání v technickém oboru - samostatnost a důslednost
  • výborné komunikační dovednosti - praxe v nábytkářském, stavebním či technickém oboru velkou výhodou - administrativní i komunikační schopnosti

Nabízíme:

  • perspektivní práci ve stabilní společnosti 
  • možnost profesního růstu 
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí 
  • motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Benefity: Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání: Min. středoškolské / vysokoškolské

Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)

Kontakt: 

Veronika Indrová, HR manažerka

Email: indrova@ahrend.cz
Telefon: 737 218 623
Adresa: U Továren 770/1b, 102 00 Praha 10 - Hostivař
Odpovědět e-mailem