Koordinátor zahraničních zakázek
Hlavní náplní práce je obchodní a technická podpora obchodní divize s názvem Retail, jejíž klienti jsou například autosalóny nebo obchodní jednotky v retailových centrech.
Pozice koordinátora je podřízená manažerovi oddělení Retail.
Pracovní činnosti:
- řešení požadavků BU, příprava cenových kalkulací, zadávání objednávek do výroby, práce v informačním systému, sjednávání termínů expedice zakázek
- vystavuje objednávky na nákup obchodního zboží u externích dodavatelů
- kontroluje termíny plnění výroby a expedice zadaných zakázek BU a v případě nesrovnalostí okamžitě řeší vzniklé termínové kolize
- průběžně kontroluje konstrukční a technologické termíny pro atypové položky
- spolupracuje s technickým úsekem a pobočkami při vyjasňování konstrukce a zadání atypických položek pro výrobky
- navštěvuje své klienty a ostatní obchodní partnery cca 4x ročně
Odpovědnost:
- za zpracování kalkulací a objednávek BU vč. jejich změn
- za komunikaci se zahraničními BU o stavu termínů výroby zakázek zadaných v sytému
- za kontrolu kompletnosti a dodržení konečných termínů jednotlivých zakázek před expedicí zakázky
- za kontrolu vystavených faktur k expedovaným dodávkám na určených zakázkách
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání v technickém oboru
- samostatnost a důslednost
- výborné komunikační dovednosti
- praxe v nábytkářském, stavebním či technickém oboru velkou výhodou
- administrativní i komunikační schopnosti
- anglický jazyk na velmi dobré písemné i komunikační úrovni
Nabízíme:
- perspektivní práci ve stabilní společnosti
- možnost profesního růstu
- přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
- motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity
Informace o pozici:
Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce
Požadované vzdělání: Min. středoškolské / vysokoškolské
Požadované jazyky: Angličtina - na velmi dobré úrovni
Kontakt:
Veronika Indrová, HR manažerka
Email: indrova@ahrend.cz / Telefon: 737 218 623
Monika Fiedlerová - recruitment
Email: fiedlerova@ahrend.cz / Telefon: 739 624 471
Adresa: U Továren 770/1b, 102 00 Praha 10 - Hostivař