Koordinátor zahraničních zakázek
Koordinátor zákaznického servisu je velmi důležitým článkem v celém obchodním cyklu našich zahraničních poboček. Zajišťuje podporu nejen v oblasti řešení jejich požadavků, ale je zásadním opěrným bodem v přípravě cenových kalkulací, zadávání objednávek do výroby a dodržování termínů jak ve výrobě, tak v expedici. Koordinátor zákaznického servisu je tedy nezbytnou součástí celého výrobního procesu a následné spokojenosti našich obchodních partnerů. Pomáhá budovat dobré povědomí a reputaci celé společnosti.
Pozice koordinátora je podřízená manažerovi zákaznického servisu.
Hlavní náplní práce je obchodní a technická podpora zahraničních poboček (BU).
PRACOVNÍ ČINNOSTI:
- řešení požadavků BU, příprava cenových kalkulací, zadávání objednávek do výroby, práce v informačním systému, sjednávání termínů expedice zakázek
- vystavuje objednávky na nákup obchodního zboží u externích dodavatelů
- kontroluje termíny plnění výroby a expedice zadaných zakázek BU a v případě nesrovnalostí okamžitě řeší vzniklé termínové kolize
- průběžně kontroluje konstrukční a technologické termíny pro atypové položky
- spolupracuje s technickým úsekem a pobočkami při vyjasňování konstrukce
a zadání atypických položek pro výrobky - navštěvuje své klienty a ostatní obchodní partnery cca 2x až 4x ročně
ODPOVĚDNOST:
- za zpracování kalkulací a objednávek BU vč. jejich změn
- za komunikaci se zahraničními BU o stavu termínů výroby zakázek zadaných
v sytému - za kontrolu kompletnosti a dodržení konečných termínů jednotlivých zakázek před expedicí zakázky
- za kontrolu vystavených faktur k expedovaným dodávkám na určených zakázkách
POŽADUJEME:
- SŠ/VŠ vzdělání v technickém oboru
- samostatnost a důslednost
- výborné komunikační dovednosti
- praxe v nábytkářském, stavebním či technickém oboru velkou výhodou
- administrativní i komunikační schopnosti
- anglický jazyk na velmi dobré písemné i komunikační úrovni
NABÍZÍME:
- perspektivní práci ve stabilní společnosti
- možnost profesního růstu
- přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
- motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená
5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova, firemní akce)
INFORMACE O POZICI:
Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
KONTAKT:
Monika Fiedlerová
Email: fiedlerova@ahrend.cz
Telefon: 739 624 471