Nové kanceláře v Rustonce

Nedávno jsme dokončili nové kanceláře pro více než 1250 zaměstnanců v administrativním objektu Rustonka v pražském Karlíně. Několik pater jsme v krátkém čase vybavili novými výškově stavitelnými stoly s bezrámovými paravany.

Kouzlíme s logistikou

Když se poprvé potkáme s novým klientem u nás v showroomu, vždy snažíme nejprve poznat kulturu dané firmy, abychom správně určili její potřeby. Ptáme se co, jak a kdy přesně zaměstnanci dělají, zjišťujeme všechny detaily o typickém průběhu pracovního dne.

Jakmile máme o budoucích kanceláří jasno my i klient, přebírá zakázku naše výroba. Po kontrole kvality odchází hotový nábytek ke klientovi a začíná poslední velká výzva. Instalaci nábytku musíme zpravidla stihnout co nejrychleji, abychom co nejméně narušili provoz firmy. Začíná hra o každou minutu.

Vyhrát můžeme jen díky dobré přípravě, proto před každou instalací plánujeme logistiku do nejmenšího detailu. Ani tento projekt nebyl výjimkou.

Instalace probíhala ve dvou fázích, každou jsme museli zvládnout za omezený počet dní. I přes náročný termín jsme nakonec nezdrželi provoz firmy déle, než bylo od začátku plánováno a všech skoro 1300 zaměstnanců se do svých nových kanceláří nastěhovalo včas.

1,250
pracovních míst
2
fáze
10
dní celková instalace

Chcete při práci stát nebo sedět? Vyberte si, naše stoly vás poslechnou na slovo.                                       Stůl Ahrend Balance zapadá do bohaté designové tradice značky Ahrend. Štíhlá konstrukce v kombinaci s chytrými technologiemi a řadou doplňků umožňuje všestranné využití. Balance reaguje na měnící se potřeby zaměstnanců, nové formy práce a přináší nový standard v ergonomii administrativních pracovišť.

Co pro vás můžeme udělat?

Dejte nám vědět