Adecco IT hub

Švýcarská personální agentura Adecco Group provozuje na pražské Pankráci IT HUB, podporující fungování poboček v zemích Evropy, Afriky a Blízkého východu. 

V jedné z nejmodernějších kancelářských budov v Praze sousedí jejich Adecco IT Hub například s leaderem antivirového trhu Avast, který před nedávnem nasadil velmi vysoko laťku úrovně pracovního prostředí v IT oboru.

A Adecco určitě nechce zůstat pozadu. Ostatně stále probíhá nábor nových zaměstnanců. Prostor pro původních devadesát IT specialistů by se měl do konce roku 2019 zvětšit na celkem 2000 metrů čtverečních a pojmout celkem 200 lidí. 

Podívejte se společně s námi, co svým zaměstnancům v Adecco nabízejí.

2,000
m2 celkové plochy
200
zaměstnanců celkem
3
měsíce na realizaci

Vše co potřebujete pro práci

Adecco do svých řad hledá ty nejlepší lidi z oboru – bezpečnostní experty, analytiky, projektové manažery, specialisty business intelligence a digitální guru. Ti všichni by v novém sídle měli najít odpovídající podmínky pro svou práci.

Architekti proto mysleli na vše, co je dnes již standardem ve velkých IT společnostech. Najdete zde velkou odpočinkovou zónu pro neformální setkání, kuchyňku, jídelnu, tiché zóny pro soustředěnou práci a dostatek pevných pracovních míst s veškerým technickým vybavením. 

Místní specialitou jsou zejména mobilní pracoviště. Šestiúhelníkové stoly na kolečkách je možné jednoduše složit do patřičné velikosti podle počtu kolegů a přemístit třeba do vzdálenějšího kouta kanceláře k rychlé týmové schůzce.

Výsledek dobré práce celého týmu

Jsme rádi, když můžeme na tvorbě kanceláří spolupracovat od samotného počátku. Naše účast v procesu se vždy pozitivně odrazí v rychlosti a kvalitě návazných prací. V tomto případě jsme byli od začátku součástí širšího týmu, který se podílel na celém fit-outu. 

Velmi si vážíme spolupráce s externím projektovým manažerem Andrew Cromptonem, který byl pověřený švýcarskou centrálou založením a rozběhnutím IT hubu od vytipování vhodné budovy a lokality, přes vyjednání nájemní smlouvy, výběru partnerů pro realizaci a kompletní fit-out kanceláří až po nábor prvních zaměstnanců a dočasné řízení hubu do nástupu nového ředitele. 

Na stavebních pracích jsme úspěšně spolupracovali se společností STRABAG, se kterou se dlouhodobě shodujeme v přístupu k projektům, zejména co se týče nároků na kvalitu, spolehlivosti a spokojenost zákazníka. Děkujeme všem a novým zaměstnancům přejeme ať v nových kancelářích najdou dostatek pohodlí a prostoru pro inspiraci a dobrou práci.

Co pro vás můžeme udělat?

Dejte nám vědět