Referent oddělení reklamací

Odpovědět e-mailem

Pozice je podřízená obchodnímu řediteli.

Pracovní činnosti:

Pozice referenta reklamačního oddělení se skládá ze tří hlavních pilířů:

  1. Reklamace
  2. Vady a nedostatky (VaN)
  3. Drobné servisní zakázky

Další pracovní činnosti jsou:

  • práce v informačním systému (ERP) - AXIS
  • evidence, řízení a koordinace reklamačních zakázek
  • plánování realizací reklamačních případů
  • zadávání nákupních/výrobních požadavků příslušným útvarům organizace, nebo externím dodavatelům
  • vedení agendy a uzavírání reklamačních zakázek
  • práce s realizačními tabulkami (obchodní a servisní / reklamační)
  • reprezentace společnosti na jednáních o reklamacích u zákazníka
  • spolupráce s ostatními útvary organizace, nebo externími dodavateli
  • nasmlouvání servisních týmů a nabízení servisních prohlídek zákazníkům
  • vedení tzv. reklamační rady 1x týdně
  • občasné výjezdy k určitým reklamačním případům

Tato pozice spolupracuje s následujícími odděleními: obchodní oddělení, nákup, TPV, výroba, projektoví manažeři a oddělení kvality.

Odpovědnost:

  • posouzení oprávněnosti nebo neoprávněnosti reklamace na základě platných smluv a interních nařízení
  • rozhodnutí o způsobu řešení reklamace, návrh dalších postupů a případná konzultace s nadřízeným
  • efektivnost hospodaření a zajištění nákupu zboží a materiálu pro jednotlivé reklamační případy
  • koordinace jednotlivých reklamačních zakázek v návaznosti na dodací termíny
  • odstranění nahlášených reklamací včas dle ev. smluvních podmínek
  • dodržování postupu reklamací dle interních směrnic
  • vedení příslušné dokumentace jednotlivých reklamací

Požadujeme:

  • minimálně SŠ/ SOŠ
  • obor: technický
  • praxe v oboru: 3 roky
  • povědomí o technických profesích
  • spolehlivost a důslednost
  • organizační schopnosti a určování jasných priorit
  • analytické myšlení
  • komunikační dovednosti
  • schopnost budování vztahů interně s návaznými odděleními a externě se zákazníky a dodavateli
  • trpělivost
  • asertivitu
  • schopnost řešení problémů a řešení námitek a připomínek zákazníka
  • psychickou odolnost
  • časovou flexibilitu
  • samostatnost
  • základní znalost AJ
  • práce na PC, znalost programů MS Word, Excel
  • řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

  • perspektivní práci ve stabilní společnosti
  • možnost profesního růstu 
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
  • motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity
  • počáteční zaškolení: interní systém AXIS, kompletní zaškolení do problematiky reklamačního oddělení (proces, technické povědomí apod.) a seznámení se všemi potřebnými odděleními

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Benefity: Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)

Kontakt:

Veronika Indrová

Email: indrova@ahrend.cz
Telefon: 737 218 623
Adresa: U Továren 770/1b, 102 00 Praha 10 - Hostivař

Odpovědět e-mailem