Projektový manažer Export

Odpovědět e-mailem

Projektový manažer je součástí exportního týmu, pracuje však na svých vlastních zakázkách. Pro tuto pozici je nutný alespoň jeden světový jazyk, preferenčně angličtina, neboť exportní tým může komunikovat se zákazníky opravdu po celém světě.

Pozice projektového manažera je podřízená vedoucímu oddělení exportu.

Pracovní činnosti

  • řízení a koordinace realizace zakázek ve spolupráci s vedoucím projektu
  • kontrola a vedení externích pracovníků na jednotlivých projektech
  • příprava podkladů k cenovým nabídkám a kalkulace cen atypických výrobků, služeb a nakupovaného zboží
  • reprezentace společnosti na jednáních s obchodními partnery a dodavateli
  • kontroluje konstrukční a technologické termíny v útvaru TPV pro položky zakázek
  • kontroluje termíny plnění výroby a expedice zadaných zakázek BU a v případě nesrovnalostí informuje okamžitě nadřízeného, navrhuje řešení vzniklých termínových kolizí
  • spolupracuje s příslušným pracovníkem reklamačního oddělení, kdy je povinen předat kompletní zprávu o vadách a nedodělcích ihned po ukončení zakázky

Odpovědnost

  • za efektivní hospodaření a zajištění nákupu zboží a materiálu pro jednotlivé obchodní případy
  • za koordinaci jednotlivých zakázek v návaznosti na dodací termíny a kvalitu jednotlivých subdodavatelů a divize OPE Techo
  • za předání bezvadné zakázky zákazníkovi a za odstranění případných vad a nedodělků
  • za dodržování postupu řízení zakázky dle interních směrnic
  • za činnost realizačního týmu v návaznosti na interní směrnice
  • za vedení příslušné dokumentace řízení zakázky a kontrolu v oblasti bezpečnosti a hygieny práce
  • za dodržování pořádku a úklid na svěřeném úseku
  • za řádné dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce
  • za plnění stanovených cílů a dodržování dokumentů interní legislativy „Integrovaného systému řízení“ (zejména ISO 9001, ISO 18000, ISO 14000, C-o-C) na svém úseku

Požadujeme

  • požadované vzdělání: Minimálně SŠ/ SOŠ, ideálně VŠ
  • obor: technický
  • praxe v oboru (roky): 3
  • zkušenosti s vedením projektu
  • znalost AJ na komunikativní úrovni
  • práce s PC – MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS Powerpoint
  • řidičský průkaz skupiny B
  • organizační schopnosti
  • analytické myšlení
  • důslednost, samostatnost, spolehlivost
  • ochota cestovat

Nabízíme

  • perspektivní práci ve stabilní společnosti
  • možnost profesního růstu
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
  • motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity

Informace o pozici

Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Benefity: Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání: Min. středoškolské / vysokoškolské

Požadované jazyky: Angličtina (mírně pokročilá)

Kontakt

Veronika Indrová

Email: indrova@ahrend.cz
Telefon: 737 218 623

Monika Fiedlerová

Email: fiedlerova@ahrend.cz
Telefon: 739 624 471

Adresa: U Továren 770/1b, 102 00 Praha 10 - Hostivař

Odpovědět e-mailem