Obchodní asistentka
Pracovní náplní obchodní asistentky je především celková podpora obchodního oddělení.
Nadřízenou osobou je vedoucí asistentka a ředitel obchodního oddělení pro Českou republiku a Slovensko.
PRACOVNÍ ČINNOSTI:
- Vytváření cenových nabídek v interním systému IS Axis a Excel
- Vytváření obchodních nabídek pomocí grafického systému InDesign
- Zpracovávání objednávek klientů rovněž v systému v IS Axis
- Vystavování a odesílání objednávek na nákup obchodního zboží externím dodavatelům, potvrzené termíny zapisuje do systému
- Vystavování žádostí o konstrukci atypických položek
- Potvrzování objednávek klientům na základě potvrzených termínů výroby
a externích dodavatelů - Tisk předávacích protokolů, jejich kompletace s příslušnými přílohami,
a následné předání do oddělení PM (projektového managementu) - Vystavování faktur dle předávacích protokolů
- Evidence dokumentů v elektronické podobě systému v IS Axis, vedení obchodní administrativy spojené s obchodním případem, zapisování pošty k odeslání do systému IS Axis
- Účast na jednáních s klienty spolu s obchodním zástupcem, zajišťování zápisu z jednání
- Archivace obchodních případů
ODPOVĚDNOSTI:
- Zpracování objednávek od klientů IS Axis
- Správnost vystavených faktur
- Evidence důležitých dokumentů v elektronické podobě v IS Axis
- Dodržování pořádku na svém pracovišti
- Řádné dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce.
- Plnění stanovených cílů a dodržování dokumentů interní legislativy Integrovaného systému řízení (zejména ISO 9001, 18000, 14000, C-o-C) na svém úseku
POŽADUJEME:
- Vzdělání: SŠ/ SOŠ
- Obor: ekonomický výhodou, ne však podmínkou
- Praxe v oboru: minimálně 2 roky
- Komunikativní znalost AJ výhodou
- Komunikační schopnosti
- Samostatnost
- Flexibilita
- Asertivita
- Smysl pro zodpovědnost
- Práce s PC
NABÍZÍME:
- perspektivní práci ve stabilní společnosti
- možnost profesního růstu
- přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
- motivační ohodnocení a zaměstnanecké benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená
5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, možnost občasné práce z domova, firemní akce)
INFORMACE O POZICI:
Místo pracoviště: Praha 10 – Hostivař
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
KONTAKT:
Monika Fiedlerová
Email: fiedlerova@ahrend.cz
Telefon: 739 624 471