Hlavní účetní

Odpovědět e-mailem Pozice na LinkedIn

Hledáme posilu do týmu Financí na pozici Hlavní účetní společnosti Ahrend a.s. 
Po úvodním zapracování a základní orientaci v našich softwarech (účetní a podnikový) budete mít na starost agendu účetnictví společnosti a odpovědnost za vedení týmu účetních. V rámci rozvoje týmu budete mít možnost přinést vlastní know-how, osvědčené postupy a podílet se na dalším směřování týmu s přesahem do ostatních oddělení. Role Hlavní účetní v naší společnosti není jen o účtování, DPH a kontrolách. Budete mít příležitost proniknout do obchodní činnosti společnosti a vidět za čísly reálné výsledky.

Pracovní náplň:

  • zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek
  • zpracování měsíčních přiznání k DPH a související agenda
  • metodické a personální vedení týmu účetních (max. 5 podřízených)
  • účtování komplexních transakcí, vybraných interních dokladů a závěrkových operací
  • kontrola správnosti účtování týmu
  • komunikace a úzká spolupráce s auditory společnosti
  • měsíční kontrola marží dokončených projektů v rámci účetní závěrky (porovnání skutečnosti z účetního systému proti předpokladu v podnikovém systému)
  • zpracování měsíčních interních reportů pro potřeby manažerského řízení 
    a reportingového balíčku pro mateřskou společnost v Nizozemsku
  • úzká spolupráce s nadřízeným (Finanční manažer) a kontrolorem při řešení 
    a interpretaci finančních aspektů obchodních případů

Odpovědnosti:

  • správnost vedení účetnictví a vykázaných měsíčních výsledků
  • správnost zpracování daňových hlášení a přiznaní k DPH
  • odpovědnost za tým účetních
  • odpovědnost za plnění přidělených úkolů

Požadujeme:

  • SŠ/SOŠ ekonomické vzdělání (VŠ výhodou
  • praxi v podvojném účetnictví alespoň 5 let
  • zkušenosti na pozici hlavní účetní alespoň 3 roky výhodou
  • zkušenosti z výrobní společnosti výhodou
  • znalost českých účetních standardů a účetních principů
  • znalost českých daňových zákonů – daň z příjmů a DPH
  • znalost principů uplatňování DPH u přeshraničního obchodu
  • komunikativní znalost anglického jazyka výhodou, min. pasivní znalost
  • analytické a kritické myšlení
  • ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

  • perspektivní pracovní uplatnění v nadnárodní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • možnosti seberealizace i v dalších oblastech Financí
  • nástup dohodou
  • benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na stravování, firemní kantýna, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na vzdělání, firemní akce)
Odpovědět e-mailem Pozice na LinkedIn